مشتريان تبليغات

نويسندگي با مرجان

مشتريان تبليغات

۴۸ بازديد

حلقه محتواي مبتني بر تبليغات با توجه به زمان اقامت 35 دقيقه‌اي كه بيماران در مطب پزشكان تجربه مي‌كنند، براي مشتريان سلامت و تندرستي مرتبط است. اجاره بيلبورد تبليغاتي در جاده قديم كرج اين شبكه با دستيابي به بيش از 300000 مصرف كننده ماهانه، پلتفرم نرم افزار را به دليل عمق، مقياس پذيري و آن انتخاب كرد و معتقد است دري را براي ارتباط پايدار با مشتريان پس از خروج از فروشگاه باز كرده است.

يك ساعت بهينه معمولاً از 27 دقيقه محتواي سرمقاله، دو دقيقه تبليغات محلي، شش دقيقه اخبار و آب و هوا و 24 دقيقه محتواي پولي تشكيل شده است. مجري تبليغات محيطي جاده قديم كرج با تعامل با منوي تلفن همراه، مصرف كنندگان مي توانند به جزئيات محصول، پيشنهادات ويژه، تخفيف ها، رسانه هاي جرياني و هر مورد نظر تبليغ كننده دسترسي داشته باشند.

پلتفرم پيشرو تبليغاتي

مشتريان شامل دولت هاي استراليا، بيمه هايي مانند و سازمان هاي تجاري مانند هستند. شركت تبليغاتي و بازاريابي آراد اين در زماني اتفاق مي افتد كه 85٪ از همه مصرف كنندگان از دستگاه هاي تلفن همراه خود در خرده فروشي استفاده مي كنند تا اطلاعات محصول را براي تصميم گيري خريد و همچنين كوپن ها و تخفيف ها به دست آورند. صرف كنندگان رسانه ما بر اساس تمايل آنها براي ديدن و شنيدن رسانه قبل از خريد، بهترين گزينه براي دسترسي به دستگاه هاي تلفن همراه هستند.

بازديد هاي فروشگاهي و تبليغات

با توجه به اينكه خريداران از 15 تا 30 دقيقه در هر بازديد در فروشگاه جستجو مي كنند، نمايشگرهاي پلاسما 55 اينچي حلقه هاي پنج دقيقه اي با اسلات هاي 15 ثانيه اي اجرا مي كنند. نيمي از محتوا به تبليغات اختصاص داده شده است، در حالي كه 20٪ از زمان صفحه نمايش براي پيام هاي سفارشي توسط مديران محلي از طريق استفاده مي شود.

زمان‌هاي ديگر در اين حلقه، مخاطبان شبكه را قادر مي‌سازد از «ايستگاه‌هاي شنود تلفن همراه» و «نمايش‌هاي انحصاري كنسرت» بهره ببرند، جايي كه كنسرت‌هاي هنرمنداني مانند رولينگ استونز و آئرو اسميت در ساعت 7 بعد از ظهر جمعه‌شب‌ها در همه مكان‌ها پخش مي‌شود. مدير عامل شركت مي‌گويد: رسانه‌هاي ديجيتال را در خرده‌فروشي فراهم مي‌كند تا به مصرف‌كنندگان اطلاع دهد، در حالي كه برندها را تبليغ مي‌كند و درآمد جديدي براي شركاي خرده‌فروش ايجاد مي‌كند. ما خوشحاليم كه اضافه شدن اكنون به اجازه مي دهد تا با بينندگان بيشتر تعامل داشته باشد و در عين حال درآمد تبليغاتي را از و بودجه موبايل به طور موثر جذب كند. براي كسب اطلاعات بيشتر در مورد راه‌حل هاي و موبايل براي آزمايش رايگان اين پلت فرم درخواست دهيد.

ارائه دهنده محتواهاي بالغ تبليغاتي

اولين ارائه دهنده جهاني نرم افزار علامت ديجيتال مبتني بر ابر است. رويكرد خودكار و برنده جوايز آن براي مديريت محتوا بالغ، قابل اعتماد و قوي است و به شبكه هاي ديجيتال خارج از خانه ظرفيت نامحدودي براي رشد بدون اضافه كردن پرسنل مي دهد. پلت فرم پيچيده و پخش كننده رسانه كارآمد، هزينه استقرار شبكه را كاهش مي دهد. رشد مداوم پايگاه مشتريان گسترده و تعهد به پيش‌بيني و پاسخگويي به روندهاي صنعت، راه‌حل‌هاي علامت ديجيتال آن را به شرطي مطمئن براي آينده شبكه‌هايي با حتي پيچيده‌ترين نيازها تبديل كرده است. 

امكانات تبليغ كنندگان

به تبليغ‌ كنندگان اين امكان را مي‌دهد كه مستقيماً از طريق ما كه با برترين خرده‌ فروشان رسانه در سراسر ايالات متحده مستقر شده‌اند، به مشتريان دسترسي پيدا كنند. اين خرده فروشان مستقل با ما همكاري كرده اند تا تجربيات رسانه هاي ديجيتال آموزنده، تعاملي و جذاب را به مصرف كنندگان خود ارائه دهند و در عين حال درآمدهاي جديدي از تبليغ كنندگاني كه مايل به جذب مشتريان در خرده فروشي هستند، ايجاد كنند. شبكه تلويزيوني سلامت، يك سيستم آموزش و سرگرمي بيماران مبتني بر شواهد براي پزشك عمومي، بهداشت وابسته، متخصصان و مناطق انتظار بيمارستان است. ويدئوي ديد و صداي كامل با هدف بهبود اثربخشي و كارايي مراقبت‌هاي بهداشتي در استراليا بر روي صفحه‌هاي 32 و 42 اينچي اجرا مي‌شود.

بهبود سلامت مردم با تبليغات هدفمند

دكتر متيو كالن، مدير عامل، گفت: «با اجراي محتوايي تبليغات كه براي بهبود سواد سلامت و خود مديريتي بيمار طراحي شده است، ضروري است كه به طور قابل اعتماد و با بالاترين استانداردهاي كيفيت كار كند. به اين ترتيب، ما براي ويژگي‌هايي مانند پلتفرم خودكار و كنترل صوتي آن، به تبديل شديم كه به ما امكان مي‌دهد به راحتي در حين رشد، تجربه بيمار را حفظ و ارتقا دهيم.»

   معاون رئيس در گفت: تلاش مي كند تا مورد اعتماد ترين واسطه دانش در سيستم مراقبت هاي بهداشتي استراليا باشد و ما مشتاقانه منتظر حمايت از شبكه در دستيابي به اين هدف هستيم كه در حال توسعه و افزايش اندازه است."

براي كسب اطلاعات بيشتر در مورد رويكرد خودكار به براي يك آزمايش رايگان درخواست دهيد.


رويكرد خودكار تبليغات

اولين ارائه دهنده جهاني نرم افزار تبليغات علامت ديجيتال مبتني بر ابر است. رويكرد خودكار و برنده جوايز آن براي مديريت محتوا بالغ، قابل اعتماد و قوي است و به شبكه هاي ديجيتال خارج از خانه ظرفيت نامحدودي براي رشد بدون اضافه كردن پرسنل مي دهد. پلتفرم پيچيده و خط پخش كننده هاي هوشمند مقرون به صرفه، ، هزينه استقرار شبكه را كاهش مي دهد. رشد مداوم پايگاه مشتري گسترده و تعهد به پيش‌بيني و پاسخگويي به روندهاي صنعت، راه‌حل‌هاي علامت ديجيتال آن را به شرطي مطمئن براي آينده شبكه‌هايي با حتي پيچيده‌ترين نيازها تبديل كرده است. 


درباره رسانه سلامت تونيك

يك شركت رسانه سلامت است تبليغات كه محتواي بهداشتي مبتني بر شواهد را براي مصرف كنندگان در اتاق انتظار پزشكان توليد و توزيع مي كند. اين بزرگترين شبكه سلامت خارج از خانه استراليا با 3500 مكان است. اين محتوا براي بهبود سواد سلامت، توانايي بيماران براي مديريت خود، هدايت تمرين مبتني بر شواهد و كاهش عوارض جانبي - تسهيل نتايج بهتر براي بيماران، پزشكان و صنعت بهداشت استراليا طراحي شده است.

منبع:

https://aradholding.com/%d8%aa%d8%a7%d8%a8%d9%84%d9%88-%d8%a8%db%8c%d9%84%d8%a8%d9%88%d8%b1%d8%af-%d8%ac%d8%a7%d8%af%d9%87-%d9%82%d8%af%db%8c%d9%85-%da%a9%d8%b1%d8%ac/


منبع:

https://aradholding.com/%d8%b4%d8%b1%da%a9%d8%aa-%d8%a8%d8%a7%d8%b2%d8%a7%d8%b1%db%8c%d8%a7%d8%a8%db%8c-%d8%aa%d8%a8%d9%84%db%8c%d8%ba%d8%a7%d8%aa%db%8c/

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.