ضرورت تبليغات

نويسندگي با مرجان

ضرورت تبليغات

۱۵۸ بازديد

هنگام استفاده از بازاريابي ايميلي، اجاره بيلبورد تبليغاتي در باغ ملي كرمان اطمينان از اينكه افرادي كه ايميل مي‌فرستيد واقعاً مي‌خواهند آنها را دريافت كنند، ضروري است. هيچ چيز به اندازه ارسال ايميل هاي ناخواسته باعث از دست دادن كسب و كار شما نمي شود. در مقاله زير نكاتي را مشاهده خواهيد كرد كه به شما كمك مي كند مطمئن شويد كساني را كه علاقه مند به شنيدن نظرات شما هستند هدف قرار داده ايد.

ارسال تبليغات آنلاين

اطمينان حاصل كنيد كه فقط براي افرادي كه در ليست شما شركت كرده اند ايميل ارسال مي كنيد. مجري تبليغات محيطي باغ ملي كرمان ارسال پيام به كساني كه هيچ رابطه قبلي با شركت يا پيشنهادات شما ندارند ممكن است ظاهر هرزنامه را ايجاد كند. آنها تعجب خواهند كرد كه آيا شما را مي شناسند و آيا به آنچه ارائه مي دهيد اهميت مي دهند يا خير. آنها فقط ايميل شما را به پوشه اسپم خود ارسال مي كنند و اين امر باعث اتلاف وقت شما خواهد شد.


يك پيام بسازيد كه در هر ايميل واضح باشد. بيلبورد تبليغاتي چيست اجازه ندهيد مشتريان شما از محتواي شما عصباني يا خسته شوند. يك پيام كليدي ايجاد كنيد و مطمئن شويد كه كوتاه و مختصر است. مشتريان شما قدرداني خواهند كرد كه با اطلاعات اضافي سنگيني نمي كنند.


براي اينكه مشتريان را در مورد ايميل هاي خود هيجان زده كنيد، سعي كنيد از طريق خبرنامه ها تخفيف يا تبليغات ويژه بدهيد. اين شكل از بازاريابي ايميلي نه تنها به خوانندگان شما ارزش واقعي براي مشاركت آنها مي دهد، بلكه آنها را تشويق مي كند تا دوستان خود را معرفي كنند. با ارائه يك برنامه ارجاع مي توانيد ليست ايميل خود را افزايش دهيد.


از ثبات در پيام خود استفاده كنيد. در هر ايميلي كه ارسال مي كنيد از لوگو و يك طرح رنگ استاندارد استفاده كنيد. هميشه از يك فونت خوانا استفاده كنيد. پس از چند پيام، مردم متوجه مي شوند كه شما يك ايميل ارسال مي كنيد و توجه مي كنند. هنگام تدوين يك استراتژي تجاري نمي توان آشنايي را دست كم گرفت.


پيوندي اضافه كنيد كه به افراد اجازه مي‌دهد از ليست شما لغو اشتراك كنند. هرگز اين پيوند لغو اشتراك را در اختيار مشتريان خود قرار ندهيد، و هرگز نبايد اين پيوند را در متني كه مكان يابي را دشوار مي كند، دفن كنيد. مردم بايد احساس كنند كه حق انتخاب دارند و مجبور نيستند ايميل هاي شما را مشاهده كنند.


در ايميل هاي خود براي مشتريان انگيزه ايجاد كنيد. زماني كه دليل بسيار جذابي براي انجام اين كار به آنها ارائه دهيد، به احتمال زياد با شما تجارت مي كنند. شما مي توانيد هر چيزي را از تخفيف گرفته تا ارسال رايگان در صورتي كه مبلغ مشخصي را در سايت شما خرج مي كنند ارائه دهيد.


هنگام ارسال ايميل، اطلاعات مهم را در تصاوير قرار ندهيد. ايميل هاي زيادي وجود دارند كه تصاوير را به صورت خودكار نشان نمي دهند. اگر تصاوير به درستي نمايش داده نشوند، خواندن پيام شما غيرممكن خواهد شد. از متن واضح و ساده براي انتقال مهم ترين اطلاعات استفاده كنيد و از تگ هاي alt توصيفي براي هر تصويري كه اضافه مي كنيد استفاده كنيد.


سعي كنيد از نوعي تماس براي اقدام در ايميل هاي خود استفاده كنيد. شما بايد به مشتريان خود بگوييد كه دقيقاً چه كاري مي خواهيد انجام دهند. پيوندهاي خود را برجسته كنيد و دستورالعمل هاي ساده اي براي نحوه استفاده از آنها ارائه دهيد. اين پيام ها مي توانند در ابتدا و انتهاي پيام هاي شما تكرار شوند.


در طول فرآيند انتخاب، نام مشتريان خود يا حداقل نام كوچك آنها را بپرسيد. اگر براي هر مشتري يك نام داريد، مي توانيد يك خبرنامه شخصي با نام مشتري ارسال كنيد. مشتريان كمتر احساس ناشناس بودن مي‌كنند و ايميل‌هايي كه ارسال مي‌كنيد در صندوق ورودي آن‌ها برجسته مي‌شوند.


مطمئن شويد كه كمپين ايميل ماركتينگ شما داراي يك علامت خروج براي كساني است كه مي خواهند انصراف دهند يا اشتراك را لغو كنند. برخي از ايميل‌ها هزينه دارند، حتي اگر مقدار كمي باشد. شما نمي خواهيد كسب و كار شما به صورت منفي در نظر گرفته شود يا آدرس ايميل شما در ليست سياه قرار گيرد.


از پلتفرم هاي مختلف براي آزمايش اينكه دقيقاً پيام بازاريابي ايميلي چگونه است استفاده كنيد. هنگامي كه از طراحي پيام خود راضي شديد، ببينيد در مرورگرهاي مختلف وب، كلاينت‌هاي ايميل، و همه سيستم‌عامل‌هاي اصلي، از جمله Windows، Mac OS و Linux چگونه به نظر مي‌رسد. پيام شما ممكن است زماني كه از طريق حساب جيميل شما مشاهده مي‌شود عالي به نظر برسد، اما ممكن است براي يك كاربر Mac كه از سرويس گيرنده ايميل ارائه شده توسط ISP استفاده مي‌كند، چندان جالب به نظر نرسد.


اطمينان حاصل كنيد كه مشتركين خود را از نوع اطلاعاتي كه خبرنامه شما حاوي خواهد بود مطلع كنيد. نيت خود را به مشتريان خود نشان دهيد. فركانس و آرايش كلي كه آنها مي توانند از ارسال ايميل هاي آينده شما انتظار داشته باشند را شرح دهيد. اين مانع از آن مي‌شود كه شخصي كه انتظار داشت ايميل‌هاي نادري درباره گربه‌ها ارسال كند، وقتي هفته‌اي يك ايميل درباره سگ‌ها دريافت مي‌كند، غافلگير نشود.


پيام هاي ايميل شما براي موفقيت تبليغات بايد جلب توجه كند. اين ممكن است نياز به كمي آزمون و خطا داشته باشد. اگر چيزي براي شما كار نمي كند، روش ديگري را امتحان كنيد. حتي وقتي چيزي را پيدا مي‌كنيد كه براي شما مفيد است، استراتژي‌ها و تكنيك‌هاي جديدي را كه به‌صورت آنلاين يا از جاي ديگري در مورد آنها ياد مي‌گيريد، آزمايش كنيد.


ايميل هاي بازاريابي شما بايد نسبتاً كوتاه باشند. پيام شما بايد واضح و مختصر باشد. اين به خوانندگان نشان مي دهد كه براي وقت آنها احترام قائل هستيد و براي آنها ارزش قائل هستيد. اين همچنين مي تواند تضمين كند كه خوانندگان شما كل پيام شما را خواهند خواند. دليل اهميت اين موضوع اين است كه ممكن است اطلاعات يا پيوندهاي مهمي در انتهاي پيام داشته باشيد.


فهرستي از فروش ايجاد كنيد كه به شدت براي گروه‌هايي از افراد هدف قرار گيرد. هنگامي كه اين كار را انجام مي دهيد، به اطمينان از مصرف كنندگان كمك خواهيد كرد

بيشتر علاقه مند به محصولات تبليغات شما ايميل هاي شما را دريافت مي كنند. حتي مي‌توانيد با گفتن اينكه اين فهرست براي كساني طراحي شده است كه واقعاً به موضوع شما اختصاص داده شده است، بر انحصاري بودن چنين فهرستي تأكيد كنيد. به اين ترتيب مي توانيد صداي اقتدار را پرورش دهيد و در همان زمان يك ليست واقعا متمركز ايجاد كنيد.


هميشه خبرنامه هاي خود را قبل از ارسال ايميل به مشتريان تصحيح كنيد. اگر در بازي تازه وارد هستيد فراموش كنيد. پس از همه، شما فقط يك ايميل ارسال مي كنيد، درست است؟ پاسخ منفي است. ايميل هاي تبليغات شما بايد به روشي مناسب و جذاب ارسال شوند، زيرا مهمترين بخش هر كمپين بازاريابي است.


بديهي است، ضروري است كه ايميل‌ها فقط براي كساني ارسال شوند كه تمايل به دريافت آن‌ها را نشان داده‌اند. كسب و كار شما با اطمينان از اينكه از اين پيشنهادات پيروي كرده ايد سود خواهد برد. نكاتي را كه در اينجا يافت مي شود اجرا كنيد تا مطمئن شويد كه به افراد نامناسب ايميل نمي فرستيد.

منبع

https://aradholding.com/%d8%aa%d8%a7%d8%a8%d9%84%d9%88-%d8%a8%db%8c%d9%84%d8%a8%d9%88%d8%b1%d8%af-%d8%aa%d8%a8%d9%84%db%8c%d8%ba%d8%a7%d8%aa-%d8%a8%d8%a7%d8%ba-%d9%85%d9%84%db%8c/


منبع

https://aradholding.com/%D8%A8%DB%8C%D9%84%D8%A8%D9%88%D8%B1%D8%AF-%DA%86%DB%8C%D8%B3%D8%AA/

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.